top of page
Foto van schrijverNiels Van de Meersch

Het hoeft niet altijd social media te zijn.

Wil je lokaal groeien of meer naamsbekendheid generen, dan hoeft het niet (altijd) met social media te zijn. Een leuke, doelgerichte print campagne kan vaak wonderen doen.


Schilderwerken Van Nuffel bestaat in 2022, 10 jaar. Om dit onder de aandacht te brengen bij alle omwonenden en in combinatie met de eindejaarsperiode, ontwikkelde ONE MAN AGENCY deze 360° marketingactie.


INHOUD

Iedere inwoner uit Sint-Lievens-Houtem ontvangt een postkaart in de brievenbus met hierop een unieke code. Deze code kunnen ze online valideren om zo één van de 10 waardebonnen t.w.v. 150 euro te winnen. Deelnemers krijgen onmiddellijk te zien of te ze al dan niet verloren of gewonnen hebben.


VAN A TOT Z

ONE MAN AGENCY zorgde van A tot Z voor de volledige uitwerking. Gaande van concept, ontwerp, ontwikkeling actiesite, automatische systeemmails, drukwerk tot de lokale distributie van alle postkaarten.


3 KEER WINST

Met deze campagne wint schilderwerken Van Nuffel drie keer. Ten eerste bereiken ze rechtstreeks alle inwoners, betrekken ze de lokale handelaren (waardebon) en ten derde verzamelen ze data van alle deelnemers voor verdere communicatie.


Ben je ook op zoek naar een WIN WIN WIN ACTIE? Aarzel dan niet om mij te contacteren want het hoeft niet altijd social media te zijn ;-)


Comments


bottom of page