top of page

Ga voor klantbeleving in 2023

Onze KMO's zijn echte doeners en richten hun marketinginspanningen graag op de koopervaring of het beslissingsmoment. Dit is logisch vanuit hun standpunt, maar niet vanuit het standpunt van de klant of prospect. Vertel eens: wat vind je van een merk of bedrijf? Een onaantrekkelijke visuele identiteit (het zogenaamde "merk") maakt je toch minder geïnteresseerd? Veel negatieve recensies op internet maken je achterdochtig, toch? Slechte service na verkoop motiveert u niet genoeg om opnieuw te kopen, toch? Wat ik bedoel is: er zijn veel meer momenten van strategische verbinding met uw bedrijf dan momenten in de koopfase.

Als gevolg hiervan is de kans groter dan u denkt dat u een interesse, lead of afspraak misloopt zonder de klant te ontmoeten. Tegen 2023 zullen slimme MKB-bedrijven hun zakelijke inspanningen verdelen over de gehele zogenaamde 'klantreis', inclusief elk mogelijk contactmoment dat een prospect of klant met hen kan hebben. Van het eerste begrip van de specifieke contactpersoon tot de dienst na verkoop: zij staan ​​op elk contactmoment voor u klaar en zorgen voor een professionele communicatie. Vragen of opmerkingen? Aarzel niet om contact met mij op te nemen.

bottom of page